Ukončenie dodávky elektriny po zosnulom
- zákaznícke číslo zosnulého zákazníka
- adresu odberného miesta
- stav elektromera (iba ak nemáte smartmeter) – Stav elektromera odčítajte bez desatinného miesta. V prípade dvojtarifného elektromera odčítajte stav vo vysokej aj v nízkej tarife. Uvedený aktuálny stav elektromera je odporúčací a teda k akceptovaniu stavu elektromera dôjde až po odsúhlasení zo strany prevádzkovateľa distribučnej sústavy. Ak máte smartmeter – inteligentný elektromer, tak stav elektromera nenahlasujte, bude automaticky odčítaný na diaľku prevádzkovateľom distribučnej sústavy. Viac o smartmetroch
Jeden z dokumentov:
- Úmrtný list,
- Oznámenie o úmrtí odberateľa,
- právoplatné Rozhodnutie súdu o vyhlásení za mŕtveho,
- právoplatné Osvedčenie o dedičstve alebo Uznesenie o dedičstve.
Žiadosť pošlite e‑mailom z e‑mailovej adresy, ktorú máte u nás nahlásenú na adresu:
alebo žiadosť pošlite poštou na adresu:
ZSE Energia, a.s., P.O.Box 325, 810 00 Bratislava 1
Radi vás privítame v našich ZSE Centrách. Stretnutie si môžete rezervovať na presný termín.
V prípade úspešného ukončenia dodávky elektriny vám zašleme vyúčtovaciu faktúru k ukončeniu zmluvy na adresu, ktorú uvediete v žiadosti.
V prípade preplatku predložte Osvedčenie o dedičskom konaní. Ak dedičské konanie ešte neskončilo, odporúčame vám oznámiť príslušnému notárovi prejednávajúcemu dedičské konanie existenciu preplatku po zosnulom a po ukončení dedičského konania nám predložte Osvedčenie o dedičskom konaní. V prípade, ak je viac dedičov a preplatok nebol zahrnutý do dedičského konania, predložte súhlasy ostatných dedičov s vyplatením preplatku vám.