Prepis plynu – pôvodný odberateľ
K vyplneniu online žiadosti budete potrebovať online účet. Ak ešte online účet nemáte, zaregistrujte sa. Je to jednoduché a bezplatné. Nemusíte nikam chodiť ani telefonovať.
Pred spustením žiadosti:
- Uhraďte všetky faktúry a preddavkové platby k prepisovanému odbernému miestu. Faktúry a platby môžete skontrolovať vo vašom online účte. Všetky uhradené preddavkové platby vám budú zaúčtované vo vyúčtovacej faktúre po dokončení prepisu.
- Zistite stav plynomera. Stav plynomera odčítajte bez desatinného miesta. Od uvedeného stavu plynomera sa bude počítať spotreba novému odberateľovi.
- Zistite e-mail a mobil nového odberateľa. Po podaní žiadosti pošleme novému odberateľovi e-mail a SMS pre potvrdenie prepisu. Stav spracovania žiadosti môžete sledovať vo vašom online účte.
Nový odberateľ:
- klikne na odkaz v notifikačnom e-maile so žiadosťou o prepis,
- prihlási sa do svojho online účtu,
- potvrdí stav elektromera ku dňu prepisu,
- nastaví si zmluvné podmienky a vyjadrí súhlas s novou zmluvou,
- ak je to úplne nový zákazník, priloží sken alebo fotografiu občianskeho preukazu (prednú aj zadnú stranu).
Žiadosť je potrebné potvrdiť najneskôr do 14 dní. V opačnom prípade bude žiadosť o prepis automaticky zrušená.
Žiadosť obvykle spracujeme automaticky do niekoľkých hodín. O spracovaní žiadosti budeme pôvodného aj nového zákazníka informovať e-mailom.
Pôvodný odberateľ:
- V prípade úspešného prepisu vám zašleme vyúčtovaciu faktúru k ukončeniu zmluvy.
- Po úhrade vyúčtovacej faktúry si nezabudnite zrušiť trvalý príkaz na úhradu platieb za plyn alebo nastavenú platbu inkasom.
Nový odberateľ:
- Do niekoľkých dní vám pošleme harmonogram preddavkových platieb.
Ďalšie možnosti ako podať žiadosť
Vyplňte, vytlačte a podpíšte:
- Žiadosť o ukončenie zmluvy o združenej dodávke plynu dohodou – zmena odberateľa
- Žiadosť o ukončenie zmluvy o združenej dodávke plynu dohodou – zmena odberateľa
Pred zaslaním žiadosti:
- Uhraďte všetky faktúry a preddavkové platby k prepisovanému odbernému miestu. Faktúry a platby môžete skontrolovať vo vašom online účte. Všetky uhradené preddavkové platby vám budú zaúčtované vo vyúčtovacej faktúre po dokončení prepisu.
- Zistite stav plynomera. Stav plynomera odčítajte bez desatinného miesta. Od uvedeného stavu plynomera sa bude počítať spotreba novému odberateľovi.
Žiadosť pošlite e‑mailom z e‑mailovej adresy, ktorú máte u nás nahlásenú na adresu:
alebo žiadosť pošlite poštou na adresu:
ZSE Energia, a.s., P.O.Box 325, 810 00 Bratislava 1
Informujte nového odberateľa o spustenom prepise a nutnosti podpísať novú zmluvu.
Zmluvu je potrebné podpísať najneskôr do 5 pracovných dní. V opačnom prípade bude žiadosť o prepis automaticky zrušená.
O výsledku spracovania vás budeme informovať e-mailom alebo listom.
- V prípade úspešného prepisu vám zašleme vyúčtovaciu faktúru k ukončeniu zmluvy.
- Po úhrade vyúčtovacej faktúry si nezabudnite zrušiť trvalý príkaz na úhradu platieb za plyn alebo nastavenú platbu inkasom.
- Uhraďte všetky faktúry a preddavkové platby k prepisovanému odbernému miestu. Faktúry a platby môžete skontrolovať vo vašom online účte. Všetky uhradené preddavkové platby vám budú zaúčtované vo vyúčtovacej faktúre po dokončení prepisu.
- Pripravte si vaše zákaznícke číslo, adresu a POD odberného miesta, ktoré chcete prepísať.
- Zistite stav plynomera. Stav plynomera odčítajte bez desatinného miesta. Od uvedeného stavu plynomera sa bude počítať spotreba novému odberateľovi.
Pre urýchlenie vybavenia žiadosti vám odporúčame, aby ste volali spolu s novým zákazníkom, na ktorého požadujete elektrinu prepísať, ale nie je to nevyhnutné. Najskôr budeme rozprávať s vami a zaevidujeme vašu požiadavku.
Zákaznícka linka je tu pre vás počas pracovných dní od 7:00 do 19:00.
Najrýchlejšie sa k nám dovoláte od 11:00 do 16:00.
Dajte nám k telefónu nového zákazníka. Dohodneme si zmluvné podmienky.
Ak to nie je možné, je potrebné, aby nový zákazník potvrdil prepis a požiadal o uzavretie zmluvy najneskôr do 5 pracovných dní. Ak tak nový zákazník neurobí, prepis sa nezrealizuje a pôvodná zmluva zostane v platnosti.
Po úspešnej zmene preddavkov vám do niekoľkých dní pošleme nový harmonogram preddavkových platieb.
O výsledku spracovania vás budeme informovať e-mailom alebo listom.
- V prípade úspešného prepisu vám zašleme vyúčtovaciu faktúru k ukončeniu zmluvy.
- Po úhrade vyúčtovacej faktúry si nezabudnite zrušiť trvalý príkaz na úhradu platieb za plynalebo nastavenú platbu inkasom.
Vytlačte, vyplňte a podpíšte:
- Žiadosť o ukončenie zmluvy o združenej dodávke plynu dohodou – zmena odberateľa
- Žiadosť o ukončenie zmluvy o združenej dodávke plynu dohodou – zmena odberateľa
Pred návštevou:
- Uhraďte všetky faktúry a preddavkové platby k prepisovanému odbernému miestu. Faktúry a platby môžete skontrolovať vo vašom online účte. Všetky uhradené preddavkové platby vám budú zaúčtované vo vyúčtovacej faktúre po dokončení prepisu.
- Zistite stav plynomera. Stav plynomera odčítajte bez desatinného miesta. Od uvedeného stavu plynomera sa bude počítať spotreba novému odberateľovi.
Radi vás privítame v našich ZSE Centrách. Stretnutie si môžete rezervovať na presný termín.
Informujte nového odberateľa o spustenom prepise a nutnosti podpísať novú zmluvu.
Zmluvu je potrebné podpísať najneskôr do 5 pracovných dní. V opačnom prípade bude žiadosť o prepis automaticky zrušená.
O výsledku spracovania vás budeme informovať e-mailom alebo listom.
- V prípade úspešného prepisu vám zašleme vyúčtovaciu faktúru k ukončeniu zmluvy.
- Po úhrade vyúčtovacej faktúry si nezabudnite zrušiť trvalý príkaz na úhradu platieb za plyn alebo nastavenú platbu inkasom.