Pomoc s online účtom
Časté otázky
Prehliadač nevyplní moje heslo automaticky, ako som zvyknutý
Z dôvodu bezpečnosti je potrebné pri prvom prihlásení do nového online účtu zadať vaše heslo manuálne. Následne už môžete využiť funkciu vášho prehliadača na zapamätanie hesla pre prihlasovanie v budúcnosti.
Zabudol som heslo
Ak si nepamätáte vaše heslo, na prihlasovacej obrazovke kliknite na tlačidlo „Zabudli ste heslo?“ a nechajte si heslo resetovať na nové.
Nesprávny spôsob prihlasovania
V prípade, že sa snažíte prihlásiť iným spôsobom, ako ste vykonali registráciu, zobrazí sa vám chybové hlásenie. Môže sa to napríklad stať, ak ste vykonali registráciu cez e-mail a heslo a teraz sa snažíte prihlásiť cez Google. Prosím, na prihlásenie použite taký spôsob, s akým ste si vytvorili registráciu.
Nová prihlasovacia stránka do online účtu začína: https://zseenergia.b2clogin.com/
Všetko je v poriadku, táto url je správna. Po úspešnom prihlásení budete presmerovaný späť na zse.sk.
Ak vo svojom online účte spravujete viac zákazníkov, kliknite vpravo hore na vaše meno a v rozbaľovacom menu kliknite na položku „Zmeniť zákazníka„
Ak sa vám na úvodnej stránke zobrazuje oznam: „Všetko máte uhradené“, všetko v poriadku.
Na obrazovke „Stav platieb“ síce stále uvidíte neuhradenú faktúru, ale dôležité je, že evidujeme vašu platbu a teda celkovo máte „Na úhradu: 0,00 €“
Akonáhle nám prídu peniaze na náš účet a platba bude priradená k faktúre, zmení stav na uhradená a faktúra sa presunie do archívu na obrazovke „Všetky faktúry“.
Túto zmenu oproti starému zobrazeniu oceníte najmä vtedy, ak budete mať na odbernom mieste otvorených viac dokladov, prípadne preplatok alebo vopred uhradíte platbu navyše. Všetky tieto otvorené doklady a platby navyše spočítame a „Na úhradu“ vám zobrazíme iba jednu výslednú sumu, ktorú stačí uhradiť jednou platbou.
Pre zobrazenie PDF kliknite najskôr na názov faktúry. Zobrazí sa vám stránka s detailom faktúry aj s PDF na stiahnutie.
PDF obsahujú iba vyúčtovacie faktúry. Preddavkové platby sa uhrádzajú podľa harmonogramu preddavkových platieb a nemajú každá vlastné PDF.
Ak je výška preddavkov neznáma, znamená to, že aktuálne nemáte žiadny aktívny harmonogram preddavkových platieb.
Počkajte na vyúčtovaciu faktúru s novým harmonogramom preddavkových platieb.
V online účte uvidíte iba žiadosti, ktoré vykonáte cez online účet.
Nový online účet je zatiaľ iba pre domácnosti. Ako podnikateľ môžete zatiaľ naďalej využívať pôvodný online účet.
Nenašli ste odpoveď alebo máte iný problém?
Napíšte nám e-mail na e-mailovú adresukontakt@zse.sk.
Nezabudnite uviesť vašezákaznícke číslo,popis problémuascreen (fotografiu) obrazovky, kde je chyba.