Majiteľ menšej firmy z Hlohovca zavolal na asistenčnú linku pre firmy a požiadal o právnu pomoc v prípade reklamácie zo strany jeho zákazníka. Zákazník reklamoval poškodený mobilný telefón, ale neoprávnene. Keďže zákazník chcel záležitosť riešiť na súde, zabezpečili sme majiteľovi firmy právne zastúpenie a znalecký posudok. Spor bol vyriešený v prospech majiteľa firmy mimosúdne.
Kontaktoval nás zákazník so žiadosťou o radu pri vyplňovaní formulára pre daňové priznanie z príjmov pre pravnické osoby, nakoľko mu neboli jasné niektoré políčka a informácie, ktoré by mal doplniť. Špecializovaný pracovník zákazníka spätne kontaktoval a vysvetlil mu obsah políčok a aké hodnoty majú byť doplnené.
V priestoroch cukrárenskej prevádzky došlo k upchatiu odpadu a hrozilo uzavretie celej prevádzky. Zamestnankyňa cukrárne zavolala na asistenčnú linku a nahlásila poistnú udalosť. Asistenčná centrála zabezpečila inštalatéra, ktorý poruchu odstránil a prevádzka mohla ďalej bez problémov fungovať.
Majiteľ cestovnej agentúry nahlásil, že sa jeho prevádzku niekto pokúsil vykradnúť a došlo pritom k poškodeniu zámku dverí. Operátor zákazníka informoval, že je najprv potrebné zavolať políciu, aby všetko zdokumentovala pre účely poisťovne, v ktorej je objekt poistený. Zároveň bol vyslaný zámočník k oprave daného zámku. Ten situáciu vyriešil a prevádzku bola opäť možné zamykať a zabezpečiť tak pred prípadným vniknutím tretích osôb.